Tagga Mexico imorgon!!!! <3

Heeeeej! ♥
Tagga Mexico imorgnnnnnnnn.. är skit glad just nu men imorgon kommer jag böla. Kommer sakna mina vänner skit Mycket!!! :( 9 dagar i Mexico utan mina kompisar!!!! ;(
När jag kommer tillaka till  Sverige kommer jag vara skit brun..hoppas JAG. ;) Hehehe. ♥
Har packat klart mina kläder, smnik ioch perfymer. Det kommer bli min bästa semster under detta sommarlovet 2012 ;D HAHAHA bara jag och min Mammi i Mexico riktigt kuuuuul..! ♥
 
Idag så har jag inte gjort något speciellt. Har varit ute ganska mycket med min mamma och min syster ;) men hon har redan åkt hem (Äntligen) Hahahaha!!!!! Tänker lägga mig tidigt idag så jag vaknar imorgon på bra humör :) reser ändå sent på kvällen men är skit trött. ♥
 
 
Jaha glömmde säga... 
Jag är inte 100% säkert om jag ska blogga när jag  är på semester men kommer försöka fixa internet där. :))
 
Pusss ;*
Heeejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0